Wochenrückblick Nr. 6 - Madame Autogramm

Rückblick 6

Oh mein Gott Leute, wia protal war bitte des Wochenende!

 

Also am Samstig simr voller Elan is Fürstentum gfahra um döt am Umzug z Vaduz teilznia. Es war echt an supr schöna

 

Umzug und sWeatter hot o mitgspielt. Nochm Umzug simr wieder ab ge Fealdkirch und hon üsre Pause vor am nögsta

 

Auftrittin diversa Feldkircher Lokalitäten mit einiga Erfrischungsgetränke versüaßt.

 

Danoch hat denn boda glei amol üser ersta Auftritt stattgfunda den mir mit da Moltaschorri gemeinsam kha hon – total

 

lässig gsi, wirklich!

 

Noch dem Auftritt hots denn an Nachtumzug gia, der war oh wirklich super! J

 

Umma elfe denn hon mir gemeinsam mit voll vielna Guggamusikanta s „alte Fieber“ gspielt und i würd sega, dr

 

Fealdkircher isch ihre geplante „Klangexplosion“ wirklich klunga… Spinn i war des ein Sound.


Am halbe oas z Nacht hon mir denn o noch in da Poolbar spiela dörfa und i han mar sega lo, dass es hüar fast no a kle

 

cooler war, als wia letzt Johr. A paar vo üs hon denn hald o ka ham go meh kennt, aber egal, hilft alls nix, am Sunntig

 

gohts jo scho wiedr witr!

 

 

 

Dr Umzug war denn o wirklich schö und überragend bsuacht, unzählige Lüt, Kaiserwetter und einfach viel Spaß und

 

guate Laune, des isch des was zählt…


Alles in allem war „Feldkirch explodiert“ wirklich a Wahnsinns Veranstaltung und ma kann da Spältaschränzer und

 

Spältabürger nur a riesiges Lob ussprecha – was ihr do ufgstellt hon war großes Kino Freunde, danke dass mir dabei si

 

hon dürfa.

 

In diesem Sinne wünsch i eu noch a feins Tägle, ma hört sich,

 

Eure Madame Autogramme.